کد خبر: ۱۰۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
برخی رویدادهای (۲۲ فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ زهرا همتی، مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: مالکان ساختمان مهدهای کودکی که در این استان اجاره بهای خود را در ایام شیوع کرونا ببخشند نشان حامی کودک اهدا می‌شود.

وی افزود: براساس ابلاغ دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا از ابتدای اسفندماه پارسال تاکنون این مراکز همچنان تعطیل هستند.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از ۹۵ درصد این مراکز استیجاری هستند، در این مدت ۵۰ روز به علت توقف فعالیت متحمل هزینه از جمله پرداخت اجاره بها شده‌اند.

آغاز دور دوم غربالگری کرونا در مهران

اسد قاسمی، فرماندار مهران گفت: با مشارکت ۹۸ درصدی مردم این شهرستان در مرحله اول، دور دوم غربالگری کرونا در شهرستان آغاز شده است و تا کنون پنج هزار نفر مجدد غربالگری شدند.

وی افزود: کار غربالگری مجدد، گندزدایی شهرها و روستاهای شهرستان توسط شهرداران، دهیاران، سپاه و بسیج و پایگاه‌های مقاومت، مرزبانی و فعالان مدنی اجتماعی زیر نظر شبکه بهداشت همچنان تداوم خواهد داشت و از عموم مردم درخواست داریم به همکاری و تعامل خود با ستاد مبارزه با کرونا ادامه دهند.

استان‌ها دخل و تصرفی در تعیین نرخ بیکاری ندارند

حیدر نعمتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مسوولان استان‌ها دخل و تصرفی در ثبت اطلاعات مربوط به آمار و تعیین نرخ بیکاری ندارند و به طور مستقل توسط مرکز آمار ایران جمع آوری می‌شود.

وی افزود: مرکز آمار ایران با روش‌های مخصوصی که دارد کار آمارگیری از نرخ بیکاری در سراسر کشور را انجام می‌دهد و استان‌ها هیچ دخل و تصرفی در نحوه آمارگیری و تحلیل داده‌ها ندارند.

کمک ۲۰۰ میلیونی سمن‌ها و دفاتر تسهیل گری ایلام برای مبارزه با کرونا

محمد نوذری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: سازمان‌های مردم نهاد و دفاتر تسهیل گری استان، تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در راستای مبارزه باکرونا ویروس هزینه کرده‌اند.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد و خیرین به عنوان بازوان یاریگر جامعه به صورت خودجوش در کنار دولت درتمامی بحران‌ها و مشکلات به کمک مردم شتافته‌اند.

 

انتهای پیام /970821

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار